Zo, ik heb je aandacht, ben weer even bij je in beeld en je hebt de mail geopend. Dit is bij vrijwel iedere tekst die ik schrijf de bedoeling: de aandacht van de ontvanger (doelgroep) trekken en zorgen dat hij verder leest.

Ik heb dit geleerd tijdens mijn tijd als redacteur bij automotive vakblad Autokompas dat nu Automotive Werkplaats heet. Voordat ik redacteur werd, werkte ik jaren als automonteur, service engineer en productmanager in de automotive aftermarket waar ik veel over de autobranche leerde. Nu, na 30 jaar, weet ik redelijk goed wat er in de aftermarket en aftersales speelt, hoe de hazen lopen, waar ze lopen én vooral hoe ik ze moet vinden en benaderen.   

Echt een mooie aanbieding!

Met al deze kennis en kunde zag en zie ik kansen om deze bedrijven in de automotive aftermarket te helpen om hun producten en diensten goed, duidelijk, netjes en regelmatig bij hun doelgroep in beeld te brengen met tekst, foto en video. 

En nu heb ik een mooie aanbieding voor je. Als je nu bij mij een tekst koopt, kun je er minstens zes dingen mee doen. Ik schrijf de tekst, zet ‘m op je website, maak‘m op in je nieuwsbrief, deel ’t met jouw social media kanalen en als de inhoud branchenieuws is, stuur ik ‘m ook nog voor je naar de media. 

Deze aanbieding is er overigens al sinds ik met Automotormedia begon. Het mooie is dat de aanbieding geldig is, zo lang Automotormedia bestaat.

Goede zaken!