Wat is e-mailmarketing?

E-mailmarketing is rechtstreeks bij uw (potentiële) klant in beeld komen met nieuws, aanbiedingen, acties, promoties en updates. Het is bij uitstek een geschikt middel om bij uw doelgroep onder de aandacht te komen op het moment dat uw sales-team iets anders aan het doen is.

Waarom e-mailmarketing?

Omdat e-mailmarketing is een krachtige marketingtool is om uw omzet mee te verhogen en (de communicatie met) uw relaties te beheren. E-mailmarketing gebruikt de voordelen van internet, is makkelijk en bewezen rendabel.

Voordelen van e-mailmarketing

E-mailmarketing heeft een aantal voordelen. Allereerst komt een e-mail snel en rechtstreeks bij uw doelgroep op het netvlies. Aan e-mail zijn geen kosten zoals papier, drukwerk en verzendkosten verbonden. E-mailmarketing kan geanalyseerd, geëvalueerd, gefinetuned en gepersonaliseerd worden.

Bouw een waardevolle mailinglist

Echter kunt u uw doelgroep niet zomaar en ongevraagd gaan bestoken met e-mails. Daarvoor is een gedegen strategie en uitvoering nodig. In onze volgende update geven wij u tips en adviezen hoe e-mailmarketing werkt en hoe u een kwalitatief hoogwaardige, betrouwbare en waardevolle mailinglist kunt opbouwen, onderhouden en rendabel kunt maken en onderhouden.

Wilt u of kunt u niet wachten op de volgende update? Bel ons nu: 06-42384693 of stuur een mail naar rob@automotormedia.nl of vul het contactformulier in.

Comment