Hierbij maar weer eens een update van Rob Blom en zijn bedrijf Automotormedia. Ik heb geen nieuw product of nieuwe dienst, maar ik roep vaak dat u regelmatig bij uw relaties in beeld moet blijven. Uit het oog is namelijk uit het hart. Ik ontkom er dus niet aan om af en toe iets aan mijn eigen PR te doen.

Ik schrijf dit uit ervaring. Laatst had ik accessoires nodig voor mijn GoPro’s en voor mij lag al een paar dagen een felblauwe tegoedbon met grote oranje letters van Coolblue ter waarde van zeven euro vijftig op mijn bureau. Nou was dat kaartje niet digitaal, maar het lag er wel. En u mag één keer raden waar ik online mijn GoPro accessoires gekocht heb.

Ik deed dit echter pas nadat ik een mailtje van Coolblue kreeg dat mijn tegoedbon voor een bepaalde datum gebruikt moest worden. Een gedrukt kaartje met zeven euro vijftig tegoed en een mailtje waren voor mij voldoende om voor zestig euro goederen te bestellen.

Ik had voor mijn GoPro accessoires niet aan Coolblue gedacht. Maar ze waren wel duidelijk in beeld met hun actie.

Comment